Desenvolupament de la revista – Aprenentatge del contingut de FOL

La creació de la revista ha estat una bona oportunitat per conèixer en què consisteix FOL. Com comentava en la primera fase, FOL és una assignatura que no sol generar gaire interès. Per una banda, he entès com funciona l’avaluació de FOL i el seu currículum. Les UFs, les RAs, els continguts i els criteris d’avaluació, així com les capacitats clau. Aquests elements, per tant, m’han guiat per comprendre el format del currículum de FOL.

D’altra banda, el transcurs de les pràctiques i l’aplicació de la situació d’aprenentatge m’ha ajudat a investigar sobre metodologies innovadores i aplicar-les. Una de les que he utilitzat és la classe invertida amb què vaig proposar a l’alumnat fer grups, escollir una forma jurídica i sortir davant de la classe a explicar-la, mentre la resta de companys i companys omplien el requadre de la forma en qüestió.

Finalment, l’últim objectiu que em plantejava era el de cotinuar desenvolupant la revista, amb la que realment estem aportant un contingut de FOL molt rellevant, com per exemple:

Entrada similar